پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227125
مهلت بخشودگي جرايم رانندگان چهارمحال و بختياري تا پايان آذرماه است
تاریخ انتشار : 1395/09/02 17:59:07
نمایش : 912
رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري گفت: براساس بند ۲۰ قانون بودجه سال ۹۵ جرايم معوقه مورد بخشش قرار مي‌گيرند که مالکان مي‌توانند تا پايان آذرماه با مراجعه به دفاتر پليس + ۱۰ اصل جريمه را پرداخت کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ حمزه رفيع صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:2 هزار خودرو در سطح استان به جزء خودروهاي دولتي و عمومي داراي جريمه بيش از يک ميليون تومان هستند که شماره تلفن‌هاي اين خودروها به دست آمده و به وسيله پيامک براي پرداخت جرايم به آن‌ها اطلاع‌رساني شده است.

وي با اشاره به مهلت 60 روزه پرداخت جرايم رانندگي افزود: از زمان صدور قبض جريمه مالکان خودرو فرصت دارند نسبت به پرداخت جرايم خود اقدام کنند که در غير اينصورت جرايم 2 برابر مي‌شود.

رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري بيان کرد: اگر جرايم تا 4 ماه پس از صدور جريمه پرداخت نشود براساس قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در سيستم شماره‌گذاري و صدور گواهينامه شکايت ثبت و خدمات به مالک ارائه نمي‌شود.

رفيع خاطرنشان کرد: در صورتيکه ميزان جريمه به بالاي يک ميليون تومان برسد پيامک از سوي راهنمايي و رانندگي به مالکان براي پرداخت ارسال مي‌شود.

وي تصريح کرد: مالکان در صورت اعتراض مي‌توانند تا يک ماه به واحد اعتراضات مراجعه که در غير اينصورت پس از مهلت يک ماه مأموران مي‌توانند در هر جاي کشور خودرو را متوقف کنند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html